Política de qualitat

Aquesta política és el nostre compromís formal amb la millora contínua, la transparència i l’excel·lencia en els serveis per assolir la nostra missió com a fundació.

El patronat i la direcció de la Fundació Santa Susanna, com a responsables final de la política de qualitat, manifesten el seu propòsit d’implementar i mantenir actualitzat un sistema de gestió de qualitat.

Es compromet a liderar, impulsar i mantenir aquesta política de qualitat assignant els recursos necessaris, dintre de les possibilitats existents, per al compliment dels objectius definits i establint els mecanismes necessaris per a canalitzar la participació i la implicació de totes les persones que integren l’organització amb els següents principis:

El compromís del compliment dels requisits legals i reglamentaris.
Disposar dels equipaments i recursos necessaris per donar l’atenció adequada.
Els serveis han de ser de qualitat i de bon tracte cap a totes les persones, oferint un ambient segur, accessible i confortable.
Mantenir una plantilla amb un equip de professionals formats i amb qualitat humana.
Màxima eficiència i equitat en els processos optimitzant els recursos.
Crear mesures per detectar la satisfacció dels nostres clients amb la finalitat d’aconseguir una continuïtat en la qualitat del servei.
Promoure la participació i la implicació de les persones usuàries i les seves famílies en tot el procés d’atenció.
Ser una entitat oberta que promou la col·laboració amb persones i entitats per un enriquiment mutu.
Compartir la nostra experiència i contribuir en el desenvolupament d’una consciència comunitària vers l’envelliment actiu i saludables i repercutint en la millora de la societat.

Pàgines relacionades

Missió, visió i valors
Història
Estatuts
El Patronat
Organigrama
Codi étic
Memòria anual
Gestió patrimonial
Compromís amb la igualtat de gènere